Your search results

Cum sa atrageti cumparatorii potriviti

Posted by admin on 15 ianuarie 2018
| 0

Trecerea de la rolul de proprietar la cel de vanzator poate deveni frustranta, mai ales pentru cei care nu au experienta, timpul si instrumentele necesare. De aceea, este important sa aveti o imagine de ansamblu asupra intregului proces de vanzare al unei case.

Indiferent de starea pietei, urmatoarele informatii va vor ajuta sa va vindeti casa mai repede si sa maximizati castigul net.

Primul pas in procesul de vanzare, caruia nu i se acorda importanta cuvenita in peste 90% din cazuri, este pregatirea proprietatii sau, cum ii spunem noi, pregatirea pentru listare, care inseamna de fapt transformarea casei din starea “de locuit” in starea “de prezentat”.

Niciodata nu veti avea a doua sansa pentru a face o prima impresie buna!

Oamenii cumpara emotional si apoi decid logic, astfel ca o casa bine prezentata si aranjata, desi nu va valora mai mult ca valoarea de piata, va fi preferata in locul celor concurente si se va vinde mai repede.

Desigur, am putea vorbi foarte mult despre importanta stabilirii unui pret corect de piata si a pregatirii casei pentru prezentare, dar acestea fac obiectul altor articole separate. Acum as vrea, insa, sa insistam asupra importantei realizarii unei prezentari profesioniste a proprietatii.

Iata in continuare trei sfaturi generale despre anuntul de promovare a casei, care va pot ajuta in atragerea de cumparatori potriviti:

1. IMAGINILE

Daca zona si pretul sunt primele criterii de cautare, imaginile au rolul de a crea prima impresie asupra casei, de aceea folosirea unor fotografii de calitate va va ajuta sa transformati vizualizarile in posibili cumparatori.  
Avand un timp limitat si o multime de anunturi de analizat, atentia cumparatorilor trebuie captata de la inceput, lucru posibil printr-o experienta vizuala deosebita. 
Angajand un fotograf imobiliar sau un agent imobiliar profesionist care are acest serviciu in planul de marketing, acesta va sti sa evidentieze punctele forte si sa evite detaliile care ar putea indeparta cumparatorii.

Daca totusi nu vreti sa apelati la un profesionist, iata cateva recomandari pentru a va feri de procesul de eliminare a cumparatorilor:

  • Folositi un aparat foto profesional sau semi-profesional de tip DSLR, preferabil cu un obiectiv special cu unghi larg. Acest aparat va permite sa cuprindeti in fotografiile realizate interioare cat mai mari, oferind senzatia generala de spatiu. In al doilera rand, un aparat performant va avea o luminozitate mai mare, oferind atractivitate pozelor.

  • Intotdeauna ganditi-va cine sunt cei mai potriviti cumparatori pentru casa dumneavoastra si ce cauta ei in special la o casa… Pentru a face un marketing la tinta eficient, tinenti cont de preferintele cumparatorilor. Fiecare casă are cate un element atractiv, fie că este vorba de arhitectura, spatii, finisaje, distribuirea camerelor, o terasa sau grădină … iar ordinea fotografiilor trebuie sa tina cont de punctele forte ale casei, asa cum sunt vazute ele de cumparatori!

2. LOCALIZAREA

In majoritatea cazurilor, primul criteriu de achizitie al cumparatorilor este zona.

Folositi localizarea exacta pe harta si adresa!  Majoritatea portalurilor imobiliare au aceasta functie, permitandu-va sa va diferentiati de concurenta si sa creati credibilitate. Pe de alta parte, veti scapa de confuzii si de cumparatorii nepotriviti.

Aproape toata lumea foloseste Internetul, putand sa vada online zona si imaginea din satelit, uneori deplasandu-se chiar la locatie pentru a se asigura ca pozitionarea este corespunzatoare.

Pentru aceste cazuri, este foarte indicat sa aveti si un semn “De Vanzare” pe proprietate, acesta stimulandu-i pe cumparatorii aflati in zona sa va contacteze.

3. TEXTUL DE RECLAMA

Textul de reclama al proprietatii trebuie sa contina elemente despre zona, sa se adreseze cumparatorilor potriviti si sa insiste asupra caracteristicilor casei care au cel mai mare impact emotional pentru acestia. Este bine sa aveti un titlu care sa starneasca interesul de a citi restul informatiilor.

Cumparatorii parcurg rapid textul, deci sansele sa se opreasca si sa citeasca un roman sun reduse. Concentraza-te pe informatiile importante, si ia in calcul limita de 400 de caractere.

Ideal ar fi ca, inainte de a da anuntul, sa consultati un un specialist in marketing sau sa studiati principiile de baza ale unui mix de marketing eficient.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Comparatie intre oferte